Edeka Koch Market, Niemcy

Sklepy EDEKA Koch koncentrują się na całościowej koncepcji chłodnictwa, aby zaspokoić potrzeby chłodnicze

Klaus Koch pracuje jako dyrektor wykonawczy sklepów KOCH w Zollernalbkreis, który jest częścią regionu EDEKA Southwest w Niemczech.

Kiedy odnowiono sklep w Bisingen, wybrał firmę Viessmann do dostarczenia im całego rozwiązania chłodniczego, w tym agregatów chłodniczych. Cały sklep został odnowiony w rekordowym czasie zaledwie sześciu tygodni. Remont obejmował wymianę 20-letnich urządzeń chłodniczych i ich systemu sterowania na nowoczesny i zintegrowany system firmy Viessmann, którym Koch może teraz niezależnie sterować. Podczas całego procesu renowacji na miejscu była regionalna osoba kontaktowa Viessmann, która w razie potrzeby doradzała Kochowi.

Koch chce pozostawić możliwie najmniejszy ślad węglowy dzięki systemowi chłodzenia

Po remoncie cały sklep jest wyposażony w najnowocześniejsze zamrażarki, oraz szafy i regały chłodnicze „spełniające normy do 2020 roku”, podkreśla Koch.

Dla Kocha ważne było, aby wybrany przez nich system chłodniczy był wyposażony w zamknięte drzwi, aby temperatury w pomieszczeniu można było kontrolować w najbardziej optymalny sposób. Kontrola temperatury w pomieszczeniu prowadzi zarówno do zwiększenia wydajności sklepu, jak i do poprawy zadowolenia klientów. Ponadto, ze względu na dobre wykorzystanie przestrzeni i kompresję chłodu, można również założyć sklep z sushi na tej samej powierzchni.

Bezproblemowa integracja produktów innych firm

Decydującym czynnikiem dla Koch była integracja systemowa wszystkich produktów innych firm, którą Viessmann zaoferował i wdrożył.

- Po raz pierwszy w pełni kontrolujemy nasz system chłodniczy, opisuje Koch.

- Jesteśmy stale informowani o, na przykład, niskich temperaturach i procesie chłodzenia. Możemy kontrolować każde urządzenie i nie mieliśmy problemów z chłodzeniem od czasu remontu, ponieważ wszystko jest pod kontrolą, wyjaśnia z podnieceniem.

Koch otrzymuje regularne aktualizacje statusu ze wszystkimi niezbędnymi informacjami na jednym wykresie. Może łatwo uzyskać dostęp do wykresu również za pomocą swojego smartfona.

Holistyczna koncepcja

Koch jest szczególnie entuzjastycznie nastawiony do regionalnych rozwiązań i wsparcia oferowanego przez Viessmann. Dotyczy to nie tylko systemów technicznych i integracji produktów innych firm, ale przede wszystkim najwyższej klasy obsługi klienta. Szczególnie ceni sobie kontakt z lokalnym przedstawicielem firmy Viessmann, który zajmuje się wszelkimi pytaniami, życzeniami i problemami dotyczącymi rozwiązania chłodniczego lub samej technologii.

Nasze referencje

Historie naszych klientów z sektora sprzedaży detalicznej artykułów żywnościowych dostępne są poniżej. Kliknij łącze, aby wyświetlić wszystkie referencje. Odwiedź stronę z referencjami  Zobacz wszystkie referencje