Ekscytujący i empiryczny

Shopping_experience_Viessmann

Według niedawnego raportu IGD, 92% globalnej sprzedaży żywności i towarów konsumpcyjnych do 2030 r. pozostanie w kanałach detalicznych. Jednak te same sklepy będą musiały odpowiadać na globalne wyzwania i zmieniające się oczekiwania kupujących w ciągu następnej dekady, skupiając się na ekscytujących i eksperymentalnych innowacjach i sposobach myślenia, jakie sprzedawcy detaliczni żywności mogą oferować kupującym by zachęcić ich do odwiedzania i pozostawania lojalnymi.

Firma Viessmann zaprezentuje na targach EuroShop ekscytujące i empiryczne rozwiązania, w tym:

  • Budowanie nowych i ulepszonych wydarzeń sezonowych w sklepach
  • Zachwycenie kupujących nowo utworzonymi strefami promocyjnymi
  • Integracja usług gastronomicznych i sprzedaży w celu poprawy wpływu marki
  • Projektowanie harmonijnych i eleganckich ekspozycji artykułów spożywczych w bardziej nowoczesny sposób

To są rozwiązania dla chłodnictwa firmy Viessmann. Ponieważ zależy nam na życiu.

Mam nadzieję, że spotkamy się w Düsseldorfie w lutym!