Badanie dotyczące fuzji w detalicznej branży spożywczej i gastronomicznej

20-06-2019
Retail - Foodservice fusion

Dlaczego jedzenie na wynos i gastronomia?

Na całym świecie wzrasta ilość fuzji w branży sprzedaży detalicznej żywności / gastronomicznej. Coraz więcej detalistów zastanawia się, w jaki sposób mogą wykorzystać możliwości wzrostu nie związane z główną działalnością. I choć wiele rynków produktów nieżywnościowych stwarza obecnie własne wyzwania, branża żywnościowa notuje wzrost na wielu rynkach.

Dla tradycyjnych supermarketów mogą to być trudne czasy, w obliczu rosnącej konkurencji, ilości dyskontów oraz handlu internetowego. Niewątpliwie wielu operatorów napotyka problemy z przystosowaniem się do zmieniających się warunków, zauważając, że polityka dotycząca marży oraz przyjęte modele operacyjne stoją pod znakiem zapytania. Jednocześnie rośnie liczba osób, które z powodzeniem dostosowują się do tego nowego środowiska, zmieniając ukierunkowanie i ponownie wykorzystując swoje propozycje. Wspólnym mianownikiem każdego z nich jest silniejsze skupienie się na poszerzeniu oferty żywnościowej. 

Wspólnie z IGD * przygotowaliśmy raport, w którym zastanawiamy się, dlaczego i jak zmienia to oblicze handlu detalicznego żywnością, który dostarcza najlepsze rozwiązania na rynku i na to co może nas czekać.

Czy jesteś zainteresowany przeczytaniem całego raportu? Kliknij poniższy link i podaj swoje dane kontaktowe, aby otrzymać pełny raport.

* IGD jest organizacją charytatywną zajmującą się badaniami i szkoleniami, która znajduje się w sercu przemysłu spożywczego i spożywczego. IGD ma ponad 100-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi producentami i sprzedawcami detalicznymi artykułów spożywczych, działając w biurach w Azji, Europie i Ameryce Północnej. Dowiedz się więcej o IGD tutaj.