Dyrektywy dotyczące projektowania ekologicznego i etykietowania energetycznego wchodzą w życie - co dokładnie oznaczają?
Czytaj dalejTwój czas ma wartość, ale w przeciwieństwie do pieniędzy, czas nie podlega zwrotowi. Podczas prac instalacyjnych zegar jest skierowany przeciwko instalatorowi. Prace instalacyjne nieuchronnie oznaczają bezproduktywne przestoje dla firm naszych klientów. Chcemy skrócić czas przestojów klienta do absolutnego minimum. Cele naszych klientów są naszymi celami.
Czytaj dalejCoraz większy nacisk, aby osiągnąć cele w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych, globalny sektor detaliczny coraz częściej przestawia się na naturalne systemy chłodnicze, aby przyczynić się do ochrony środowiska i swoich kieszeni.
Czytaj dalejJak detaliści i producenci komunikują się z klientem, aby przyciągnąć jego uwagę?
Czytaj dalejPracownicy kuchni przemysłowych wiedzą, jak ważna dla ich funkcjonowania jest higiena i czystość, która obejmuje także systemy chłodnicze. W rzeczywistości higiena i czystość mają kluczowe znaczenie dla zdrowego, nowoczesnego życia. Odgrywają one fundamentalną rolę w komercyjnym chłodzeniu każdego profesjonalnego środowiska, niezależnie od tego, czy jest to kuchnia dla smakoszy, urządzenie dla kwiaciarni czy chłodnia.
Czytaj dalejNa całym świecie wzrasta ilość fuzji w branży sprzedaży detalicznej żywności / gastronomicznej. Coraz więcej detalistów zastanawia się, w jaki sposób mogą wykorzystać możliwości wzrostu nie związane z główną działalnością. I choć wiele rynków produktów nieżywnościowych stwarza obecnie własne wyzwania, branża żywnościowa notuje wzrost na wielu rynkach.
Czytaj dalejKażda decyzja, którą podejmujemy, wiąże się z wieloma czynnikami, jakie należy rozważyć w celu wyboru praktycznego rozwiązania. Rozważania dotyczące wyboru komór chłodniczych powinny zaczynać się od środowiska oraz ich lokalizacji - mówi Jim Whelan, Dyrektor ds. Międzynarodowych jednostek biznesowych w firmie Viessmann Systemy Chłodnicze.
Czytaj dalejProwadzenie kwiaciarni oznacza dostarczanie świeżych produktów i spersonalizowanych usług w najbardziej emocjonujących momentach w życiu klientów - małżeństwa, ukończenia szkoły, urodziny, promocje, rocznice, a nawet pogrzeby. Jak powstrzymać więdnięcie kwiatów w takiej sytuacji?
Czytaj dalej