Imponujący regał zwiększa sprzedaż napojów

Olvi_TectoPromo_MD2

Olvi, fińska firma browarnicza wymieniła swoje stare regały chłodnicze na nowe, energooszczędne modele. Detaliczni klienci firmy a także osoby pracujące w dziale sprzedaży i konserwacji są zadowoleni z podjętej decyzji. TectoPromo MD2 firmy Viessmann wpływa na podniesienie poziomu atrakcyjności ekspozycji napojów, co przekłada się na większą sprzedaż.

Regały wielopółkowe TectoPromo MD2 idealnie sprawdzają się w wielu typach sklepów, dając nawet najmniejszym z nich szansę na ekspozycję dużego wyboru produktów. Regały wielopółkowe wysłane do sklepów przez firmę Olvi posiadały oznaczenia odpowiednie dla tej marki.

Detaliczni klienci firmy a także osoby pracujące w dziale sprzedaży i konserwacji są zadowoleni z nowego regału. Zgodnie z wypowiedzią Juhy Tiihonena odpowiedzialnego za serwis sprzętu związanego z napojami. Regał został doceniony za swój wygląd. Artykuły w nim umieszczone są eksponowane w sposób odpowiedni dla marki Olvi.

Tiihonen wspomniał, że spowodowało to zwiększenie sprzedaży.

Zorientowanie na klienta i energooszczędność są ważnymi wartościami dla firmy Olvi

Firma Olvi jako pierwsza zamówiła ulepszony model regału TectoPromo MD2. Olvi to firma browarnicza o fińskich korzeniach. Według Tiihonena, niskie koszty eksploatacji produktów Viessmann, nienaganna obsługa i produkcja dostosowana do potrzeb klienta pomogła w podjęciu decyzji o zakupie regałów.

Wygląd regału, jego jakość i trwałość również wpłynęły na naszą decyzję. Ważne były także takie czynniki jak: dostępność części zamiennych, usługa gwarancyjna, warunki konserwacji i dobry kontakt z działem sprzedaży firmy Viessmann, powiedział Tiihonen.

Fakt, że klient może wpłynąć na wygląd końcowy i detale regału znaczy dla mnie bardzo wiele.

Wcześniejsze modele regału TectoPromo MD2 były znane pod nazwą Euromax. Zmieniła się nie tylko nazwa produktu. Firma Viessmann dokonała także kilku ważnych poprawek w strukturze technologicznej regału. Użyty wcześniej czynnik chłodniczy został zastąpiony czynnikiem naturalnym R290 (propan), a do standardowego wyposażenia dołączono energooszczędne oświetlenie LED i silniki wentylatorów. Regał wielopółkowy oferuje rozwiązania dla sprzedaży napojów w formie witryny otwartej lub posiadającej drzwi.

Dla firmy Olvi, oszczędzanie energii jest bardzo ważne, a regały chłodnicze stanowią inwestycję w sklepy detaliczne, ponieważ to one ponoszą koszt zużytej energii. „Sklepy detaliczne interesują się ilością energii zużywanej przez regały chłodnicze dostarczane przez browarnie. Zgadza się to także z wartościami firmy Olvi” – mówi Tiihonen.

KĄCIK FAKTÓW

  • TectoPromo MD2 – wysokiej jakości witryna, która odpowiednio eksponuje produkty
  • Obszerne szklane panele boczne zapewniają doskonałą widoczność artykułów z każdej strony
  • Eleganckie oświetlenie boczne i górne zwiększa atrakcyjność ekspozycji, przyczyniając się tym samym do wzrostu sprzedaży
  • Produkt jest odpowiedni do sklepów każdego formatu
  • Pasuje do wielu grup produktowych
  • Dostępny jako model otwarty lub z drzwiami
  • Większa sprzedaż i mniejsze wykorzystanie przestrzeni
  • Produkt TectoPromo MD2 dostępny jest także jako model z agregatem i naturalnym czynnikiem chłodniczym R290